Descriere
Organizarea optima a timpului
Cum influenteaza calitatea produselor
si a serviciilor oferite relatiile de business
In opinia autorului, „clientul nostru nu este stapanul nostru” – si nici nu ar trebui sa fie –, dar este esential pentru supravietuirea afacerilor. De aceea, calitatea produselor si serviciilor oferite nu trebuie sa fie cea pe care agentii economici (sustin ca) o ofera, ci aceea pe care clientul doreste sa o primeasca in schimbul platii pe care o face. De asemenea, mai conteaza si cum le sunt oferite consumatorilor respectivele produse si servicii.
Pentru ca o societate comerciala sau o organizatie sa supravietuiasca, trebuie sa sustina si sa promoveze relatii excelente si pe termen lung cu consumatorii, oferindu-le cu profesionalism si pricepere produse si servicii excelente, clientul si calitatea fiind componentele de baza ale modelelor de business.
In acest volum, al doilea din seria proBUSINESS, va oferim cateva modalitati prin care puteti dezvolta relatiile cu clientii si indicatori practici pentru a evalua calitatea acestora, precum si a serviciilor si produselor oferite.
Produse similare
45 lei
36 lei
22.49 lei
22.49 lei
92.4 lei
22.49 lei
22.49 lei
22.49 lei
22.49 lei
48.48 lei
44.1 lei
48.48 lei
Review-uri ( Review-uri)
Acest produs nu are review-uri
Fii primul care scrie un reviewProduse de la acelasi producator
45 lei
36 lei
22.49 lei
22.49 lei
92.4 lei
22.49 lei
22.49 lei
22.49 lei
22.49 lei
48.48 lei
44.1 lei
Link-uri utile
Comanda online Carti LibrariaDelfinComanda online Carti produs oferit de LibrariaDelfinComanda online Carti Cu reduceri de la 50 %Comanda online CartiComanda online Carti LibrariaDelfinPentru furnizarea unui serviciu îmbunătățit folosim cookies. Continuarea navigării se consideră acceptare a politicii de cookies si termeni si conditii.