• Cultivarea relatiilor cu clientii - Victor Dank
Cultivarea relatiilor cu clientii - Victor Dank

Cultivarea relatiilor cu clientii - Victor Dank

LibrariaDelfin

Descriere

Organizarea optima a timpului

Cum influenteaza calitatea produselor

si a serviciilor oferite relatiile de business

In opinia autorului, „clientul nostru nu este stapanul nostru” – si nici nu ar trebui sa fie –, dar este esential pentru supravietuirea afacerilor. De aceea, calitatea produselor si serviciilor oferite nu trebuie sa fie cea pe care agentii economici (sustin ca) o ofera, ci aceea pe care clientul doreste sa o primeasca in schimbul platii pe care o face. De asemenea, mai conteaza si cum le sunt oferite consumatorilor respectivele produse si servicii.

Pentru ca o societate comerciala sau o organizatie sa supravietuiasca, trebuie sa sustina si sa promoveze relatii excelente si pe termen lung cu consumatorii, oferindu-le cu profesionalism si pricepere produse si servicii excelente, clientul si calitatea fiind componentele de baza ale modelelor de business.

In acest volum, al doilea din seria proBUSINESS, va oferim cateva modalitati prin care puteti dezvolta relatiile cu clientii si indicatori practici pentru a evalua calitatea acestora, precum si a serviciilor si produselor oferite.

Produse similare

Review-uri ( Review-uri)

Acest produs nu are review-uri

Fii primul care scrie un review

Detii sau ai utilizat produsul?

Spune-ti parerea acordand o nota produsului

Adauga un review

Produse de la acelasi producator