• Capitalismul artistic. Consumul operei de arta intre happycratie si cinefilie - Oana Serban
Capitalismul artistic. Consumul operei de arta intre happycratie si cinefilie - Oana Serban

Capitalismul artistic. Consumul operei de arta intre happycratie si cinefilie - Oana Serban

LibrariaDelfin

Descriere

Reflectia asupra capitalismului artistic pleaca de la analiza simptomelor care au transformat capitalismul din ideologia sa traditionala (impregnata de teoriile productiei si contrastelor de clasa, din cheie marxista, ori de intrebarea referitoare la tehnica, evaluata de Heidegger), intr-o ideologie artistica si, poate cel mai important, intr-un stil de viata care isi propune concilierea artei si a societatii in termenii consumului.
In acest context, este evidenta apro�pierea dintre societatile industriale si societatea spectacolului ca legatura mediata de interventia artei. Hipermodernitatea, discutata de Lipovetsky, va fi evaluata, asadar, din perspectiva consumului, estetizarii, hiperartei, absorbtiei hedonismului, subiectivarii dorintelor si a claselor sociale in constituirea publicului consumator. Miza cartii nu este, asadar, analiza capitalismului artistic, ci mai curand, evaluarea manierei in care acesta a facut posibila estetizarea lumii printr-o unificare a reprezentarilor, pe trei nivele: a spatiului, a timpului si a individului. Oana Serban

Produse similare

Review-uri ( Review-uri)

Acest produs nu are review-uri

Fii primul care scrie un review

Detii sau ai utilizat produsul?

Spune-ti parerea acordand o nota produsului

Adauga un review

Produse de la acelasi producator