• Branding in secolul XXI | Victor-Emanuel Ciuciuc
Branding in secolul XXI | Victor-Emanuel Ciuciuc

Branding in secolul XXI | Victor-Emanuel Ciuciuc

Pro Universitaria

Descriere

„Ce-i determina pe consumatori sa fie loiali unui brand? Victor-Emanuel Ciuciuc ne ofera, in lucrarea de fata, posibile raspunsuri, si ne lanseaza o invitatie la reflectie si la dialog.Explorand dinamica relatiei dintre etica brandului perceputa de clienti (consumer perceived ethicality), afectul de brand (brand affect) si echitatea brandului, cititorii vor descoperi insight-uri valoroase privind modul in care se contureaza loialitatea clientilor industriei de fashion, una dintre cele mai competitive si mai nestatornice industrii astazi.” Lect. univ. dr. Andreea Mitan.

Produse similare

Review-uri ( Review-uri)

Acest produs nu are review-uri

Fii primul care scrie un review

Detii sau ai utilizat produsul?

Spune-ti parerea acordand o nota produsului

Adauga un review

Produse de la acelasi producator