• Seminte de in 1kg - Nuci, Seminte CHARME (1)
Seminte de in 1kg - Nuci, Seminte CHARME (1)

Seminte de in 1kg 9867

CHARME

Descriere

Semintele de in (Flaxseed), au fost apreciate pentru calitatile lor inca de acum 4000 de ani fiind consumate de catre greci si romani precum nucile. Aceste mici seminte, sunt de doua culori, maro si auriu insa au proprietati asemanatoare. Impreuna sunt pe lista de varf a semintelor bogate in acizi grasi Omega-3 care scad colesterolul vizibil, prevenind tensiunea arteriala, au proprietati anti-inflamatorii, mentin o inima sanatoasa, scad riscul aparitiei artritei, Parkinsonului, ajuta la combaterea constipatiei si hemoroizilor, inlatura si impiedica formarea pietrelor la fiere, reduc uscaciunea ochilor si previn o boala de ochi numita Macular Degeneration.Seminte de in 1kg - Nuci, Seminte (2) 1

Un procent ridicat in aceasta samanta il constituie, Lignans, fiind singura planta care detine cel mai bogat depozit de lignans si fibre. Acesta este un component chimic gasit doar in plante, avand compozitia chimica asemanatoare cu a estrogenului (phytoestrogen) si a antioxidantilor. Din cauza elementrului de echilibru al hormonilor numit lingan si estrogenului din planta (phytoestrogen), toate depozitate in uleiul de in ajuta la
stabilizarea si echilibrarea dozei de estrogen – progesteron ajutand la imbunatatirea functionalitatii uterine, reglarea ciclului menstrual si al crampelor, infertilitate feminina, endometrioza, cat si la ameliorarea simptomelor menopauzei. De asemenea in cazul menstruatiei, uleiul de in ajuta la blocarea formarii unui gen de hormon numit in engleza, prostaglandins care de multe ori este eliberat in aceasta perioada in exces, determinand pierderi de sange prea mari.
Proprietati medicinale: calmant, pectoral, maturational, mucilaginos, emolient.

Seminte de in 1kg - Nuci, Seminte (3) 2Ingrediente: seminte de in 100% natural

Seminte de in 1kg - Nuci, Seminte (4) 3Beneficiile semintelor de in:
- Semintele de in sunt bogate in vitamine, minerale, magneziu si mangan, fibre, fitochimicale, multe dintre acestea incluzand antioxidanti. Au si acizi omega 3, importanti in combaterea inflamatiilor. Semintele de in reprezinta o sursa vegetala foarte importanta de omega 3, numit acid alfa-linoleic. Inul consta in proportie de 50% in aceasta substanta, de cinci ori mai mult decat uleiul de nuci sau rapita.

- Scad colesterolul si nivelul zaharului din sange. Fibrele solubile ajuta la evitarea depunerii placii pe artere, care poate sa le infunde cu trecerea anilor. Astfel, sunt prevenite bolile cardiovasculare. Fibra ce scade zaharul din sange este benefica si pentru persoanele ce sufera de diabet de tip 2.
- Impiedica pierderea masei osoase. Un studiu realizat pe sobolani diabetici a aratat o intarziere a deteriorarii oaselor in cazul celor care erau hraniti ocazional cu seminte de in, datorita concentratiei mari de omega 3.
- Ajuta la mentinerea greutatii. Inul isi mareste volumul atunci cand este digerat, dand o senzatie de satietate. Este indicat sa mananci un baton din astfel de seminte cu 30 minute inainte de masa principala, pentru a reduce cantitatea de mancare ce urmeaza a fi consumata.
- Imbunatateste digestia, fibrele prevenind constipatia.
- Creste imunitatea organismului, fiind bun in bolile autoimune si inflamatorii, precum artrita, psoriazisul sau lupusul.
- Ajuta la reducerea stresului şi creşterea capacităţii de memorare.
- Sunt o sursă excelentă de fitoestrogeni, reglând tulburările hormonale.

Seminte de in 1kg - Nuci, Seminte (5) 4Mod de administrare:
Semintele macinate, in amestec cu apa clocotlita, se transforma intr-un terci gros excelent pentru intrebuintarea in cadrul cataplasmelor. Se pot aduga: piperul baltii, scoarta de ulm, hameiul granulat, lumanarica sau oricare alta planta recomandata pentru cataplasme pentru inflamatii locale, arsuri, umflaturi. Aceste plante, amestecate si folosite in prepararea cataplasmelor impreuna cu semintele de in se numara printre cele mai bune leacuri impotriva tuturor soiurilor de umflaturi, furuncule, carbuncule, inflamatii si tumori. Si mangalul este bun in amestec cu semintele de in. Uleiul obtinut prin presarea semintelor de in fac bine impotriva tusei, a astmei si a pleurziei.Se pune o lingurita de seminte de in intr-o cana de apa calda, se lasa sa se raceasca, apoi se bea cate o gura sau doua, de trei ori pe zi.
Semintele de in pot fi consumate ca atare (doua lingurite de seminte cu apa, seara) insa expertii atentioneaza ca acestea trec pur si simplu prin corp fara sa poate fi descompuse, sau sub forma de faina sau ulei fiind cele mai benefice modalitati.

Se administreaza cu prescriptia persoanelor avizate.

Pastrarea semintelor, fainii si uleiului de in se va face intr-un loc racoros si uscat, care ar putea fi chiar si frigiderul d-voastra. Continutul mare de ulei din seminte favorizeaza rancezirea ce transforma toate calitatile in otrava.

Produs neiradiat
Produs non GMO

A se pastra la loc uscat si racoros (max 18 grade Celsius).
Seminte de in 1kg - Nuci, Seminte (6) 5Tara de origine: Ucraina

Recomandari: tulburari hormonale | sistem digestiv | imunitate | antiinflamator

Produse similare

Review-uri ( Review-uri)

Acest produs nu are review-uri

Fii primul care scrie un review

Detii sau ai utilizat produsul?

Spune-ti parerea acordand o nota produsului

Adauga un review

Produse de la acelasi producator

Cautari similare

SepcuteRochii de inRochite de inTrenciuri