• Noua carte neagra a firmelor de marca | Hans Weiss, Klaus Werner
Noua carte neagra a firmelor de marca | Hans Weiss, Klaus Werner

Noua carte neagra a firmelor de marca | Hans Weiss, Klaus Werner

Aquila

Descriere

'Cartea neagra“ denumita de catre mass-media 'Noua Biblie a adversarilor globalizarii“, aceasta isi propune sa faca dezvaluiri senzationale despre marile concerne, lovind astfel in punctul lor cel mai sensibil: imaginea. Intr-o perioada in care valoarea unei marci nu mai este data de produsul comercializat, ci de imaginea lui, intr-o perioada in care firmele mari investesc foarte multi bani in publicitate, o astfel de carte poate avea efecte semnificative. Aici se gasesc portretele unor firme de renume, precum: Adidas, Coca-Cola, Disney, Ford, McDonald's, Nestle, Procter & Gamble si multe altele. Autorii cartii ofera date despre firme - cifra de afaceri, profit, angajati - dar si acuzatiile care li se aduc. Veti fi surprinsi si revoltati sa aflati ca aceste firme - poate chiar marcile dumneavoastra preferate - isi obtin profiturile prin exploatarea copiilor, cooperarea cu dictaturile militare, finantarea razboaielor si nu in ultimul rand prin distrugerea mediului inconjurator.

Produse similare

Review-uri ( Review-uri)

Acest produs nu are review-uri

Fii primul care scrie un review

Detii sau ai utilizat produsul?

Spune-ti parerea acordand o nota produsului

Adauga un review

Produse de la acelasi producator