Descriere
Cartea domnului Andrei Badin este o pledoarie atent fundamentata stiintific, relevant si consistent ilustrata operational, care mai pune o caramida solida la constructia ansamblului de concepte, instrumente si tehnici de marketing care pot si trebuie sa fie folosite pe piata culturala.
Parcugandu-i paginile cititorul calatoreste pe taramul marketingului de la concept catre strategie trecand prin piata culturala si descoperind consumatorul cultural si comportamentul sau, apoi poposind pentru a explora combinatiile posibile de produse, preturi, distributie si promovare pe care orice entitate care ofera bunuri, servicii, evenimente si activitati culturale le poate asambla pentru a raspunde nevoilor pietei si a le satisface. Utila deopotriva celor care invata si cerceteaza, dar mai ales celor care se straduiesc sa-l puna in practica, lucrarea este un adevarat demers de marketing cultural pentru care atat autorul, cat si editorul merita aprecierea noastra. Prof. univ. dr. Calin Veghes, Decanul Facultatii de Marketing, Academia de Studii Economice din Bucuresti
Produse similare
14.25 lei
14.25 lei
14.25 lei
14.25 lei
44.99 lei
31.92 lei
27.92 lei
31.92 lei
31.92 lei
27.92 lei
31.92 lei
39.92 lei
Review-uri ( Review-uri)
Acest produs nu are review-uri
Fii primul care scrie un reviewProduse de la acelasi producator
14.25 lei
14.25 lei
14.25 lei
14.25 lei
44.99 lei
31.92 lei
27.92 lei
31.92 lei
31.92 lei
27.92 lei
31.92 lei
Link-uri utile
Comanda online Carti LibrariaDelfinComanda online Carti produs oferit de LibrariaDelfinComanda online Carti Cu reduceri de la 50 %Comanda online CartiComanda online Carti LibrariaDelfinPentru furnizarea unui serviciu îmbunătățit folosim cookies. Continuarea navigării se consideră acceptare a politicii de cookies si termeni si conditii.