• Gestiunea fortei de vanzare - Pusa Tania Tapliga
Gestiunea fortei de vanzare - Pusa Tania Tapliga

Gestiunea fortei de vanzare - Pusa Tania Tapliga

LibrariaDelfin

Produsul nu mai face parte din catalog, veti fi redirectionat catre alte produse similare in 15 secunde

Descriere

Pe fondul dinamismului economic-social, ce a caracterizat sfarsitul secolului XX si inceputul secolului XXI, au avut loc transformari majore, ireversibile, atat in plan sociopolitic cat si in cel informatic si informational, in domeniul productiei si a tehnologiei de varf, a pietei de desfacere a bunurilor si serviciilor, dar si in ceea ce priveste comportamentul consumatorului.

Bibliografie:

Armstrong M., Personnel Management Practice, Kogan Page, London, 1996.
Balaure V., Marketing, Editura Uranus, Bucuresti, 2000.
Balaure V. si colectiv – Marketing – Editura Uranus, Bucuresti, 2002.
R. Bühner, Personal-management, Landsberg, Verlag Moderne Industrie, 1994.
Burnett John J., Promotion Management. A Strategic Approach, Second Edition, West Publishing Company, St Paul, 1988.
Byars L. L., Rue L. W., Human Resource Management, Homewood Irwin, 1987.
Carey James F., Complete Guide to Sales Force Compensations, Business One Irwin, Homewood, Ilinois, 1992.
Caprarescu Gheorghita, Managementul resurselor umane, Editura Pro Universitaria, Bucuresti, 2008.
Cetina Iuliana si colaboratorii, Marketingul serviciilor, Editura Uranus, Bucuresti, 2009.
Cowling A. C., Stanworth J. K., Bennett R. D., Behavioural Sciences for Managers, Edward Arnold, London, 1988.
Cruceru Anca Francisca, Tehnici promotionale, Editura Uranus, Bucuresti, 2009.
Currie D., Introducere in Managementul Resurselor Umane, Ed. CODECS, Bucuresti, 2009.
Darmon R. Y., Management des Ressources Humaines des Forces de Vente, Economica, Paris, 1993.
Demeure C., Vente. Action commerciale, Sirey, Paris, 1990. 15. Diaconescu M., Marketing, Editura Universitara, Bucuresti, 2010.
Dubois, Pierre-Louis, Jolibert, Alain, Marketing. Teorie si practica, vol. II, Imprimeria Ardealului, Cluj-Napoca, 1994.
Florescu C.(coord.), Malcomete P.(coord.), Pop N. Al.(coord.), Marketing-Dictionar explicativ, Editura Economica, Bucuresti, 2003.
Giscard P. H., La formation et le perfectionnement du personnel d΄encadrement, Presses Universitaires de France, Paris, 1958.
Klatt L. A., Murdick R. G. and Schuster E., Human Resoursce Management, Charles E. Merrill Publishing, A Bell Howell Company, Columbus Toronto London Sydney, 1985.
Kőtler Ph., Managementul marketingului, Editura Teora, editia a III-a, Bucuresti, 2005.
Kőtler Ph., Armstrong G., Principiile marketingului, Editura Teora, editia a IV a, Bucuresti, 2008.
Manolescu A., Managementul resurselor umane, Editia a patra, Editura Economica, Bucuresti, 2003.
Mathis R. L., Nica P. C., Rusu C., Managementul resurselor umane, Editura Economica, Bucuresti, 1997.
Miles R., Theory of Management Implications for Organizational Behaviour and development, Mc. Graw-Hill Book Company, New York, 1975.
Milkovich G. T., Boudreau J. W., Personnel / Human Resource Management. A Diagnostic Approach, Business Publications Inc., Texas, 1988.
Niculescu Elena (coordonator), Marketing modern. Concepte, tehnici, strategii, Editura Polirom, Iasi, 2000.
Papuc M., Marketing, Editura Era, Bucuresti, 1999.
Pitariu H., Masurarea performantelor profesionale, Editura ALL, Bucuresti, 1994.
Russu C., Managementul resurselor umane, Editura „Tribuna economica” SA, Bucuresti, 2004.
Smedescu I. – Marketing, Editura Sylvi, Bucuresti, 2003.
Schuler E., Remuneration et stimulation des vendeurs, Les Editions d’Organisations, Paris, 1995.
Treece Marla – Communication fir Business and the Professions, Fourth Edition Allzn and Bacon, Boston, 1989.
Tapliga Pusa Tania, Perfectionarea managementului resurselor umane in spitalele publice din Romania, Editura Universitara, Bucuresti, 2013.
Tapliga Pusa Tania, Marketingul serviciilor, Editura Pro Universitaria, Bucuresti, 2015.
Vairez R., La Vente. Pour reussir ses actions commerciales, Techniplus, Paris, 1995.
Verboncu I., Fundamentele managementului organizatiei, Editura Tribuna Economica, Bucuresti, 2001.
Zaharia R, Cruceru Anca, Gestiunea fortelor de vanzare, Editura Uranus, Bucuresti, 2002.

 
 

Produse similare

Review-uri ( Review-uri)

Acest produs nu are review-uri

Fii primul care scrie un review

Detii sau ai utilizat produsul?

Spune-ti parerea acordand o nota produsului

Adauga un review

Produse de la acelasi producator